متن آهنگ "بی كسی" از احسان خواجه امیری متن آهنگ "بی كسی" از احسان خواجه امیری
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : دو شنبه 8 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

دیگه دارم به خودم شک می کنم
آخه حرفامو نمی فهمه کسی


من که دست دلمو رو می کنم
چرا دنیامو نمی فهمه کسی


دل من مونده رو دستم
دلی که همه ی دار و نداره آدمه


کاش یکی از ته دل به من بگه
عاشق این دل صاف و سادمه


آخه من چیزه زیادی نمی خام
یه نوازش یه نگاهه مهربون


یکی که خودش باشه تا بتونیم
واسه همدیگه بمونیم هر دومون




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 34
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 8
|
مجموع امتـــــیاز : 8
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: احسانــــ خواجــﮧ امیرﮮ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ